Darmowa dostawa od 299 zł

Program lojalnościowy

REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
§ 1. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady przeprowadzenia oraz
udziału w programie lojalnościowym, adresowanym do klientów sklepu Nathalie Boutique. Regulamin definiuje zasady przyznawania, reklamowania i unieważniania punktów naliczanych w związku z zakupem
produktów.
2. Program realizowany jest od dnia 22.07.2024r. do odwołania, którego termin zostanie podany
przez organizatora do wiadomości uczestników z co najmniej 3-miesięcznym wyprzedzeniem
za pośrednictwem informacji umieszczonych na stronie internetowej Organizatora.
3. Dokonanie zakupu za pomocą zebranych punktów oznacza jednocześnie zapoznanie się
z niniejszym regulaminem i jego akceptację.
4. Adres do korespondencji z organizatorem w sprawach związanych z programem, zwany dalej
„adresem organizatora” jest następujący: biuro.nathalie@gmail.com
§ 2. Definicje
Określenia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:
1. Uczestnik– każdy podmiot kupujący w sklepie lub podejmujący czynności zmierzające do dokonania zakupu.
2. Organizator- NATALIA BAJONCZAK, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Nathalie Natalia Bajonczak, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 6981856010, nr REGON 529095933, ul. Graniczna 14, 64-000 Kościan.(dalej: „Organizator”).
3. Produkt – produkty oferowane przez Organizatora za pośrednictwem sklepu internetowego.
4. Program Lojalnościowy – program lojalnościowy skierowany do Uczestników, organizowany
przez Organizatora zgodnie z niniejszym Regulaminem.
5. Punkty – punkty przyznawane Uczestnikowi biorącemu udział w Programie Lojalnościowym
i umożliwiające obniżenie wartości kupowanych produktów.
§ 3. Warunki uczestnictwa w programie lojalnościowym
1. Udział w Programie Lojalnościowym jest nieodpłatny.
2. Program polega na przyznawaniu punktów Uczestnikom, którzy dokonują zamówień
w sklepie.
3. Uczestnik przystępuje do Programu Lojalnościowego w momencie założenia konta.
4. Uczestnik biorący udział w Programie Lojalnościowym obowiązany jest do podawania danych
zgodnych ze stanem faktycznym. Uczestnik obowiązany jest, w razie zmiany podanych danych,
do ich aktualizacji.
§ 4. Warunki Programu Lojalnościowego, zasady przyznawania i anulowania punktów.
1. Punkty przyznawane są w zależności od wartości dokonanego zakupu, zgodnie z
następującymi zasadami:
1) za każdy 1 zł wydany na zakup Uczestnik otrzymuje 1 punkt.
2) do naliczania punktów uwzględnia się wyłącznie cenę produktów. Do naliczania
punktów nie uwzględnia się kosztów dodatkowych, jak np. koszty przesyłki.
3) Aby obniżyć wartość zamówienia o 1 zł Uczestnik musi wydać 100 punktów.
2. W przypadku skorzystania przez Uczestnika z uprawnienia do odstąpienia lub zwrotu
zakupionych produktów (o ile uprawnienie takie będzie mu przysługiwało), punkty przyznane
za ten zakup zostaną anulowane.
3. Każdy Uczestnik ma możliwość po zalogowaniu się na swoje konto sprawdzić ilość
uzyskanych punktów.
4. Na dzień 22.07.2024r. punkty nie tracą ważność.
§ 5. Dane osobowe
1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator.
2. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu uczestnictwa w Programie Lojalnościowym.
3. Podstawą prawną przetwarzania danych jest Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 pkt. a RODO).
Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału w Programie
Lojalnościowym.
4. W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących przetwarzania przez nas danych
osobowych mogą Państwo skontaktować się za pomocą adresu e-mail biuro.nathalie@gmail.com.
5. Dostęp do Państwa danych będą mieć nasi pracownicy.
6. Państwa dane nie będą wykorzystywane do profilowania, ani podejmowania
zautomatyzowanych decyzji.
§ 7. Warunki rezygnacji i wypowiedzenia programu lojalnościowego
Uczestnik może w każdej chwili i bez podania przyczyny zrezygnować z uczestnictwa
w Programie Lojalnościowym poprzez przesłanie stosownego oświadczenia do Organizatora za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro.nathalie@gmail.com. Wiąże się to z usunięciem konta Uczestnika.
§ 8. Postępowanie reklamacyjne
1. Wszelkie reklamacje związane z Programem Lojalnościowym mogą być zgłaszane pocztą
elektroniczną na adres e-mail: biuro.nathalie@gmail.com z dopiskiem „Reklamacja – Program
Lojalnościowy”.
2. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie do 7 dni od ich otrzymania.
§ 9. Postanowienia końcowe
1. Program Lojalnościowy nie jest grą losową, w szczególności: loterią fantową, loterią
promocyjną, której wynik zależy od przypadku, zakładem wzajemnym, ani żadną inną formą
do której stosuje się przepisy ustawy z 19.11.2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. 2009, Nr 201,
poz. 1540, z późn. zm.).
2. Zasady Programu Lojalnościowego określa Regulamin oraz – w zakresie nieuregulowanym –
powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.